De voordelen van onFact voor boekhouders
Eenvoudige toegang tot je klantdossiers
Vanuit je gratis onFact boekhoudersaccount maakt je eenvoudig en snel accounts aan voor je klanten, of koppel je reeds bestaande accounts aan de jouwe. Met de toegang tot deze accounts kan je in real-time de status van documenten volgen en bv. facturen op verschillende manieren zelf ophalen en verwerken in je eigen boekhoudpakket. Dé aangewezen oplossing voor klanten die (te) lang wachten om facturen en andere documenten door te zenden en je daardoor in tijdsnood brengen.
Handige tool voor je klanten
onFact is een heel handig softwarepakket voor veel ondernemers. Het zorgt ervoor dat ze hun eigen administratie beter gaan beheren en opvolgen, wat meteen jouw werk vergemakkelijkt: minder fouten en sneller doorgeven van documenten. Verkeerde volgnummers, fouten in de btw-berekening, ontbrekende factuurnummers ... allemaal verleden tijd.
Omdat onFact gemaakt is voor ondernemers en geen uitbreiding van een boekhoudpakket is, blijven de gebruikte termen goed begrijpbaar voor ondernemers (we gebruiken geen ingewikkelde financiële termen of technieken). Gebruiksgemak is de regel.
Klaar voor e-facturatie
Klanten die onFact gebruiken, schakelen moeiteloos om op volwaardige e-facturatie. Een factuur die aangemaakt wordt in onFact kan namelijk met één klik verzonden worden via het PEPPOL-netwerk voor e-facturatie. Het aanmaken van een PDF-factuur of volwaardige e-factuur vraagt geen extra werk door de gebruiker.
Ook voor de verwerking van aankopen kan een onFact-gebruiker beroep doen op PEPPOL: via een eigen PEPPOL-inbox kunnen aankoopfacturen van leveranciers meteen verwerkt worden in de onFact-account. Dankzij de boekhoudkoppelingen komen ze van daaruit ook in jouw boekhoudsoftware terecht.
Help onFact groeien
Wanneer je onFact aanbeveelt aan je klanten, steun je onze groei. Daarom ontvang je van ons als dank een leuke commissie voor het aanbrengen van nieuwe klanten.