Laat uw offertes en andere documenten online ondertekenen
De administratie van uw onderneming eenvoudiger maken en vlotter laten verlopen, dat is het hoofddoel van onFact. Om dit nog eenvoudiger te maken, is het nu mogelijk om uw documenten digitaal te laten ondertekenen. Uw klanten kunnen online uw offerte of andere documenten raadplegen via een beveiligde link en onmiddellijk hun handtekening met de muis, vinger of pen plaatsen. Zo hoeft uw klant de offerte niet meer af te drukken en door te sturen of kunt u op locatie bestelbonnen en leverbonnen laten ondertekenen op een tablet.
De klant laten ondertekenen
De functie waar de klant zijn handtekening kan plaatsen is te vinden naast de printversie van een document indien deze optie geactiveerd is. U kan dus zelf fysiek deze pagina tonen aan de klant om te laten ondertekenen of u kan een beveiligde link naar deze printversie opnemen in uw e-mail naar de klant. Lees hier alles over in onze documentatie.
Zelf documenten ondertekenen
In onFact kon u ook al heel lang ook een blok activeren waar u uw eigen handtekening kon plaatsen. Ook dit is nu gedigitaliseerd: vanaf nu is het mogelijk om in de instellingen van uw account uw handtekening toe te voegen, ofwel via de muis ofwel door het uploaden van een afbeelding. Zo hoeft u niet bij elk document manueel uw handtekening te plaatsen.
Aarzel bij vragen niet om ons te contacteren via support@onfact.be. Bekijk hier de volledige documentatie.